سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی هفتکل منصوب شد

مسئول هماهنگی امور شهرستان‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان گفت: رئیس جدید اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان هفتکل منصوب شد.

به گزارش خبرآنلاین از خوزستان ،  سید امید نوری مسئول هماهنگی امور شهرستان‌های اداره‌کل میراث‌ فرهنگی خوزستان گفت: طی حکمی از سوی سید حکمت‌الله موسوی مدیرکل میراث فرهنگی استان، ابراهیم اسمی‌پور به عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هفتکل منصوب شد.

او افزود: در حکم انتصاب اسمی‌پور آمده است: " نظر به تعهد و تجربیات جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان هفتکل برگزیده می‌شوید. اجرای برنامه‌های خلاقانه در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی، حفاظت و پاسداری از میراث ارزشمند فرهنگی، تاریخی و استفاده حداکثری از توان تخصص صاحب‌نظران و کارشناسان به ویژه تشکل‌های مردم‌نهاد و تعامل جدی با مدیریت شهرستان، هماهنگی با حوزه‌های ستادی از مهم‌ترین شاخصه‌هایی است که انتظار می‌رود در راستای تحقق اهداف سازمانی اهتمام لازم به عمل آید. توفیق روزافزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند متعال را خواستارم. "

نوری بیان داشت: پیش از این احسان شیخ‌بارانی مسئولیت اداره میراث فرهنگی هفتکل را بر عهده داشت که اکنون به عنوان مدیر پایگاه میراث فرهنگی ارجان و چگاسفلی شهرستان بهبهان به کار خود ادامه خواهد داد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1360512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =