رویکرد سرمایه‌گذاری در شهر یزد گسترش نشاط و شادابی است

ایمنا نوشت: رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد با همتای خود در شهرداری بروجرد دیدار و گفتگو کرد.

محمد شیبانی در محل این سازمان با رضا عالم، رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری بروجرد دیدار و گفتگو کرد.
وی در این دیدار ضمن معرفی بخش هایی از اقدامات انجام شده در این سازمان با اشاره به ظرفیت های تاریخی، گردشگری و اقتصادی شهر یزد اظهارکرد: فرصت های سرمایه گذاری در شهر یزد شناسایی شده و بزودی در اختیار سرمایه گذاران علاقه مند به شهر یزد قرارخواهد گرفت.
وی با بیان اینکه سیاست جذب سرمایه گذار در شهر و استان یزد صدور مجوز های بی نام است، تاکید کرد: شهر یزد با علاقه مندی تمام از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری و مشارکت مطلوب در این شهر دعوت بعمل می آورد.
رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی تصریح کرد: رویکرد طرح ها و برنامه ها این سازمان بر پایه گسترش روحیه شادی و نشاط  به شهر است و به همین منظور فرصت هایی در این زمینه ها دیده شده که به سرمایه گذاران معرفی می شود.
در ادامه این نشست عالم، رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری بروجرد نیز ابراز امیدواری کرد تا فرصتی برای انتقال تجربیات ارزشمند شهر یزد در عرصه سرمایه گذاری برای سایر شهرها فراهم شود.
وی به ضرورت تبادل نظر و تجربیات هم طرفین اشاره کرد و اقدامات سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد را ستود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1360555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =