اختصاص ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای مراقبت از مددجویان خراسان‌شمالی در مقابل بیماری کرونا

ایسنا نوشت ، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اختصاص ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای حفظ سلامت خانوارهای مددجو خبر داد.

مجید الهی راد در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران این نهاد با تأکید بر حفظ سلامت خانوارهای مددجو گفت: هم‌اکنون یکی از موضوعات مهم حفظ سلامت مددجویان، بیماران خاص، صعب‌العلاج و سالمندان است و بر این اساس ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به این حوزه اختصاص‌یافته است.

وی گفت: این اعتبار در جهت تهیه لوازم بهداشتی موردنیاز مددجویان و بیماران تحت حمایت شامل خرید ماسک مایع ضدعفونی و مواد شوینده پیش‌بینی‌شده است.

الهی راد ادامه داد: این مبلغ اعتبار به‌صورت مستقیم به‌حساب ۷۰۰۰ نفر از سرپرستان خانوارهای دارای بیمار خاص و صعب العلاج، بیماران زمین گیر ، مادران باردار و شیرده و سالمندان بالای ۷۰ سال واریز می‌شود.

الهی راد در ادامه با اشاره به ارتباط مستمر مشاوران و مددکاران استان با خانواده‌های زیرمجموعه از طریق تماس تلفنی افزود: باید همکاران مددکار و مشاوران به‌صورت تلفنی با راهنمایی مددجویان و یادآوری نکات بهداشت سلامت آنها را رصد کنند.

وی در ادامه به دستور کار جشن نیکوکاری اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط حاضر کشور و ضرورت پیشگیری از گسترش ویروس کرونا نباید نیازهای محرومان تحت‌الشعاع این فضا قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه باید از همه ظرفیت‌های شهرستان‌های استان استفاده شود، ادامه داد: تقسیم‌کار بین همکاران استان به‌درستی انجام‌شده و امید است با ورود تمامی حوزه‌ها شاهد کمک‌های مردمی بسیاری به نیازمندان باشیم.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی یکی از موضوعات مهم جشن نیکوکاری امسال را برگزاری آن به‌صورت غیرحضوری و توجه به فضای مجازی عنوان کرد و ادامه داد: از طریق هماهنگی با صداوسیما و دستگاه‌های مختلف از طریق فضای مجازی هم‌اکنون برنامه‌های خوبی طراحی‌شده است که امید است اثرگذار باشد.

الهی راد یادآور شد: زنگ نیکوکاری نیز امشب به‌صورت زنده از شبکه استانی اترک پخش می‌شود و تمامی دانش آموزان و اولیاء آن‌ها امشب در منازلشان میهمان این جشن هستند و می توانند کمک‌های نوعدوستانه خود را با روش‌های ذیر پرداخت کنند:

با شماره گیری آسان پرداخت: #۱*۸۸۷۷# و درمرحله بعد وارد کردن کد استان(۰۵۸)

 شماره گیری تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ و ثبت عدد ۴ و سپس وارد کردن کد استان (۰۵۸)

استفاده از شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰

مراجعه به سایت امداد (emdad.ir)و ثبت خراسان شمالی

وی نسبت به اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و اقدامات جشن نیکوکاری از طریق کانال‌های فضای مجازی در تمامی استان تأکید کرد و گفت: باید ارسال پیامک به مشترکان صدقات و حامیان در حوزه اطلاع‌رسانی و نحوه برگزاری جشن نیکوکاری در اولویت باشد.

وی تأکید کرد: در بحث تبلیغات مجازی نیز تمامی شهرستان‌های با کد اختصاصی هر شهرستان اطلاع‌رسانی کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1360667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =