سامانه عملیاتی اتوماسیون آسایار در سازمان اورژانس شهرکرد راه اندازی شد

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری، از راه اندازی سامانه عملیاتی اتوماسیون آسایار در سازمان اورژانس شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری  به نقل از وب دا ، دکتر محمد حیدری افزود: با پیگیری های صورت گرفته توسط مدیریت آمار وفناوری اطلاعات دانشگاه و مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی با فراهم سازی زیر ساخت های لازم جهت اجرایی شدن سامانه عملیاتی اتوماسیون آسایار، این سامانه در پایگاههای اورژانس ۱۱۵ شهرستان شهرکرد اجرایی شد.
به گفته وی، با راه اندازی این سامانه علاوه بر حذف فرم های کاغذی و ثبت و نگه داری فعالیت های اورژانس پیش بیمارستانی بصورت الکترونیک، دسترسی به آمار و فعالیتهای اورژانس پیش بیمارستانی و بهره گیری از آن نیز تسهیل می شود.
دکتر حیدری ادامه داد: برای راه اندازی این سامانه کلیه پایگاه های اورژانس ۱۱۵ به گوشی های تلفن همراه متصل به اینترنت، جهت دریافت و ذخیره اطلاعات و ثبت اطلاعات در سامانه آسایار تجهیز شدند.
وی تصریح کرد: همچنین کلیه آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ شهرستان به دستگاه جی پی اس تجهیز شدند و ردیابی آمبولانس ها و همچنین ثبت دقیق زمان اعزام و رسیدن به صحنه از اهداف نصب این دستگاه ها است.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری در پایان خاطر نشان کرد: دسترسی به آمار و اطلاعات این سیستم سبب می‌شود دسترسی به آمار و اطلاعات اورژانس تسهیل و فرصتی فراهم می‌شود تا با بهره‌گیری به موقع از آمار و اطلاعات برنامه موثری برای ارتقا سیستم تدوین شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1360815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =