توزیع ۵۰ هزار نهال رایگان در کرج

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: برنامه ریزی برای توزیع ۵۰ هزار اصله درخت مثمر و غیر مثمر رایگان بین شهروندان انجام شده است.

 به گزارش خبرآنلاین از کرج ؛ پیمان بضاعتی پور رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت:  جایگاه‌های توزیع نهال رایگان در مناطق دهگانه کرج راه اندازی شدند و شهروندان برای دریافت نهال می توانند به فضای سبز مناطق دهگانه شهرداری کرج مراجعه و نهال رایگان دریافت کنند.

بضاعتی پور با اشاره   به اینکه این طرح در فضای سبز مناطق دهگانه شهرداری کرج تا پایان فرودین ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت افزود: علاوه بر دفاتر فضای سبز مناطق، در محل های پرتردد مثل مثل امام زاده محمد (ع)، امام زاده طاهر(ع) و گلزارهای شهدای شهر مثل گلزار شهدای چهارصد دستگاه و گلزار شهدای مطهری توزیع نهال خواهیم داشت.

او گفت:افزون بر این شهروندان می توانند درخواست کاشت درخت در منازل و محوطه مسکونی خود را از طریق ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۱۱۴۷ اطلاع دهند تا تیم های باغبانی سازمان نسبت به کاشت درخت بر این اساس اقدام نمایند.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه نهال های اهدایی در نظر گرفته شده سازگار با اقلیم شهر کرج و مقاوم به کم آبی است افزود: ارائه مشاوره رایگان و بروشورهای آموزشی به مردم برای انتخاب گونه مناسب نهال ،  شکل و نحوه کاشت و نگهداری آنها در محل های توزیع نهال صورت می گیرد.

بضاعتی پور در پایان بر اهمیت همکاری آحاد مردم، تشکل‌ها، اداره‌ها و شهروندان با مجموعه مدیریت شهری کرج در فرهنگ‌سازی منابع طبیعی و حفظ فضای سبز تأکید کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1360833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =