در نشست هیات اعزامی سازمان جهانی بهداشت با مسئولان وزارت بهداشت چه گذشت؟

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: نشست هیات اعزامی سازمان جهانی بهداشت با مسئولان وزارت بهداشت در ستاد مقابله با کرونا برگزار شد و در این جلسه نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران بسیج ملی مقابله با کرونا را طرحی به منظور افزایش دانش جهانی دانست.

نشست هیات اعزامی سازمان جهانی بهداشت به ریاست ریچارد برنان مدیر منطقه ای امور اورژانس سازمان جهانی بهداشت در منطقه مدیترانه شرقی و با حضور کریستف هملمن نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران با جمشیدی دبیر ستاد مقابله با کرونا و اسدی لاری مدیر کل امور بین الملل وزارت بهداشت، درمان  و  آموزش پزشکی برگزار شد.

در این نشست اقدامات ایران در راستای مقابله با کرونا ویروس بررسی و جزئیات اجرای بسیج ملی مقابله با کرونا که قرار است با مشارکت بین بخشی در کشور از امروز اجرا شود، تشریح شد.

هملمن نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران در حاشیه این نشست با بیان اینکه روزهای کمی از پیدایش بیماری نوپدید کووید ۱۹ در جهان می گذرد، افزود: در روزهای گذشته اقدامات خوبی در ایران برای ارتقای آگاهی عمومی نسبت به این بیماری انجام شده که این اقدامات قابل تقدیر است.

او یادآوری کرد: شبکه های اجتماعی در حال حاضر برای افزایش آگاهی رسانی به مردم درباره کرونا در ایران خیلی فعال هستند البته در کنار این فعالیت ها برخی ها تبلیغات نامناسبی نسبت به این بیماری دارند و اطلاعات نادرستی به مخاطبان ارائه می کنند که در نهایت به ضرر مردم است.

هملمن بیان کرد: اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا در ایران منجر به افزایش دانش جهانی نسبت به این بیماری و همچنین تضمین سلامت مردم ایران می شود. 

۲۳۵۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1360883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =