توزیع مواد ضد عفونی توسط قرارگاه منطقه‌ای ارتش در مشهد

ایرنا نوشت : قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش توزیع مواد ضدعفونی کننده رایگان بین شهروندان مشهد را آغاز کرد.

توزیع مواد ضد عفونی کننده از امروز به مدت ۱۰ روز ادامه دارد و هر روز هزار و ۵۰۰ لیتر از این مواد با تمرکز بر نقاط کم برخوردار شهر مشهد بین شهروندان توزیع می‌شود.

امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان با بیان اینکه مواد ضدعفونی کننده توسط فرماندهی پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش تهیه شده است افزود: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، قرارگاه جهادی مبارزه با این ویروس نیز در نیروی زمینی ارتش تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در این راستا همچنین خودروهای عبوری در برخی خیابانها، اماکن ورزشی و اماکن عمومی نیز ضدعفونی شده است و در صورت نیاز آماده هستیم نسبت به ضدعفونی نمودن مساجد در سطح شهر نیز اقدام کنیم.

براساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نتیجه آزمایش ۳۶ بیمار مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در استان خراسان رضوی مثبت اعلام شده است.
به گفته دکتر علی اصغر انجیدنی دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکنون هشت نفر در این استان به خاطر ابتلای به این ویروس جان باخته‌اند که ۶ نفر از این تعداد در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دو نفر نیز در نیشابور بوده‌اند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1361005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =