لیگ را تعطیل نکرده‌اند که بازی دوستانه برگزار کنید!

در تعطیلات کورنایی لیگ برتر، دو تیم نساجی و پارس جنوبی به مصاف یکدیگر رفتند.

عرفان حاج بابایی: با شیوع کرونا در ایران و به دستورات مقامات بهداشت و درمان و سرپرست فدراسیون پزشکی، مسابقات لیگ برتر پس از دو هفته بازی بدون تماشاگر تا نیمه فروردین تعطیل شد. همزمان با شیوع کرونا در ایران سازمان لیگ تصمیم گرفت بازی ها را بدون تماشاگر برگزار کند که همین موضوع باعث کلی جنجال در فوتبال شد. تیم سپاهان که مدعی بود باید تیمش مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگرانش بازی کند، به یکباره مخالف برگزاری بازی شد.آنها وارد زمین نشدند تا حساس ترین بازی فصل با حکم کمیته انضباطی 3-0 به سود سرخپوشان پایتخت اعلام شود.

همچنین بازیکنان تیم های لیگ برتری با انتشار پیام هایی در اینستاگرام خود، خواستار تعطیلی لیگ شدند تا از مبتلا شدن به این ویروس جلوگیری کنند. بالاخره با دستور مقامات بهداشت و درمان کشور، مسابقات لیگ تعطیل شد اما به نظر می رسد تیم ها فقط به دنبال تعطیلی بودند و مبارزه با شیوع کرونا را خیلی جدی نگرفته اند. تیم نساجی قائمشهر صبح امروز در یک بازی تدارکاتی به مصاف پارس جنوبی رفت. این درحالی است که طبق برنامه سازمان لیگ، امروز باید بازی های هفته بیست و دوم برگزار می شد و نساجی در تبریز به مصاف تراکتور می رفت،پارس جنوبی هم مهمان صنعت نفت بود.

جالب اینجاست که خیلی از بازیکنان این دوتیم که نام آشنا هم هستند با انتشار بیانیه هایی خواستار تعطیلی لیگ بودند اما حالا  یک بازی دوستانه را برگزار کشده اند و مشخص نیست آنها تعطیلی لیگ را می خواستند یا جلوگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا. در هر صورت به نظر می رسد حال که لیگ به روزهای پایانی اش نزدیک شده، تیم ها به دنبال استفاده بهینه از این شرایط هستند تا خودشان را دوباره احیا کنند و با توانایی بیشتر وارد بازی های لیگ شوند.

این اتفاق ها در حالی رقم می خورد که سری آ ایتالیا هم تمام بازیهایش را لغو کرده و بازیکنان هر تیم تنها در تمرینات تیم خود حاضر می شوند و به نوعی در قرنطینه هستند.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1361024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =