۱ نفر
۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
طی شانزده ساعت،16 مقاله علیه سندرز!/عکس

پس از کناره گیری نامزدهای دموکرات به نفع بایدن روزنامه وشنگتن پست یک تنه به جنگ سندرز رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از کانال جهان دیپلماسی، روزنامه واشنگتن پست در شانزده ساعت شانزده مقاله علیه سندرز منتشرکرد. جف بزوس‌ مالک اصلی روزنامه است. بروس مالک آمازون این روزنامه، رادر سال ۲۰۱۳، ۲۵۰ میلیون دلار خرید. سندرز بارها گفته که بزوس یک پاپاسی هم در امریکا مالیات نمی دهد.

310 310

کد خبر 1361137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
    0 0
    کشور سرمایه داری است و سرمایه دارها اجازه نمی دهند کسی جز خودشان بر مسند قدرت بنشیند. شبیه شورای نگهبان خودمان