۰ نفر
۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
تئاتر شهر تا پایان سال اجرا ندارد

واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر با صدور اطلاعیه‌ای درباره نحوه اعلام برنامه‌های آینده تالارهای این مجموعه در سال ۹۹ و اجراهای به تعویق افتاده اسفند ماه سال ۹۸ توضیحاتی را ارائه داد. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در متن این اطلاعیه آمده است: «با ضرورت پیش آمده در تعطیلی ناگزیر فعالیت‌ها در مراکز عمومی عرضه آثار هنری، از جمله تالارهای اجرای نمایش، در اطلاعیه‌های اخیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تأسی از دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا ، و به جهت اولویت غیر قابل انکار حفظ سلامت تماشاگران، هنرمندان و کارکنان و همچنین جلوگیری از گسترش و شیوع بیشتر این ویروس ، مجموعه تئاتر شهر در تعامل و رایزنی با گروه‌های نمایشی تا پایان سال جاری اجرایی را روی صحنه نخواهد داشت. همچنین تمرین و آماده سازی نمایش و سایر خدماتی که باعث اجتماع افراد در این مجموعه می‌شود نیز به دلایل بهداشتی ممکن نخواهد بود.

در صورت مساعد شدن شرایط و ارائه مجوز رسمی فعالیت مجدد بر اساس اطلاعیه‌ها و ابلاغ‌های رسمی از سوی مراجع ذیصلاح ، نمایش‌هایی که در پایان سال و در تالارهای پنجگانه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه بودند از تاریخ پنجم فرودین ۱۳۹۹ به اجرای خود ادامه خواهند داد. 

با وچود اینکه در ایام تعطیلی فعالیت این مجموعه پاکسازی و ضد عفونی کردن اماکن موجود صورت پذیرفته ، برای از سرگیری فعالیت‌های اجرایی ، کارکنان مجموعه تئاتر شهر با همکاری و همدلی هنرمندان ، تدابیر بهداشتی لازم و سالم سازی فضای حضور تماشاگران را برای تضمین هر چه بیشتر تندرستی همه‌ی هموطنان در این مجموعه‌ی فرهنگی و هنری فراهم خواهد نمود.

مجموعه تئاتر شهر ضمن آرزوی تندرستی و سلامت برای یکایک هموطنان و هنرمندان، صمیمانه از تلاش های ایثارگرانه‌ی پزشکان ، پرستاران و کادر گرانقدر درمان و تمامی کسانی که در هر کسوت ، جایگاه و نهادی در مبارزه با فراگیری این بیماری کوشش‌های بی دریغ می‌کنند سپاسگزار است و امیدوار است در آینده‌ی نزدیک با حضور درخشان هنرمندان عزیز تئاتر روی صحنه‌های این مجموعه در افزایش نشاط ، امید و روحیه‌ی سازنده جامعه نقش فرهنگی خویش را ایفا کند.»

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1361277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =