تمدید رایگان پروانه فعالیت رانندگان در قزوین

اسماعیل عرشیان از تمدید پروانه فعالیت اسفند و فروردین رانندگان حوزه بار و مسافر به صورت رایگان، بدون نیاز به مراجعه حضوری به سازمان تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به این که حفظ سلامتی شهروندان اولویت اصلی مدیریت شهری است، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حمایت مالی از رانندگان حوزه بار و مسافر (تاکسیرانان و وانت داران) که درآمد آنان به دلیل ویروس کرونا کاهش یافته، پروانه فعالیت آن دسته از رانندگان تاکسی و حوزه بار درون شهری که در اسفند سال جاری و فروردین سال آینده به پایان می رسد، بدون نیاز به مراجعه حضوری به سازمان تاکسیرانی، به صورت رایگان تمدید شد.
وی ادامه داد: بر همین اساس، از رانندگان حوزه بار و مسافر درون شهری خواهشمندیم از هر گونه مراجعه حضوری به سازمان خودداری کرده و نگرانی بابت تمدید پروانه خود در ماه های اسفند1398 و فروردین 1399 نداشته باشند.
وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با انجام این گونه اقدامات حمایتی، علاوه بر رفع دغدغه های صنفی رانندگان حوزه بار و مسافر، گامی در جهت حفظ سلامتی شهروندان برداریم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1361590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =