احداث ۱۸پارک محله‌ای تبریز در سال ۹۹

عضو کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تبریز از تلاش شهرداری تبریز برای احداث ۱۸ پارک محله ای در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، کریم صادق‌زاده در حاشیه بازدید از مرکز تولیدات گل و گیاه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز اظهار کرد: احداث ۴۰ پارک محله‌ای در نقاط مختلف شهر در دستور کار شورای پنجم و شهرداری تبریز قرار گرفته بود که تا امروز ۲۲ پارک محله‌ای افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: ۱۸ پارک دیگر نیز در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تبریز تدوین شده و به منظور عملیاتی شدن در اختیار شهرداری گذاشته شده است که سال ۹۹ افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به عنوان سال توسعه فضای سبز تبریز، گفت: بودجه‌ای ویژه در همین رابطه تخصیص یافته است.

عضو شورای شهر تبریز افزود: با توجه به آپارتمان نشینی شهروندان تبریزی، شاهد مشکلاتی در خصوص فضای سبز بودیم و همه معتقد بودند شهری که زمانی باغ شهر بوده امروز به بتن شهر تبدیل شده است؛ اما امروز شاهد تغییر نگرش‌های عمیقی در این زمینه هستیم.

وی تشریح کرد: از شهردار تبریز قدردانی می‌کنم که اجازه نداده‌اند حتی یک متر فضاهایی که کاربری فضای سبز دارند تغییر کاربری‌ داده شود و اقدامات چشمگیری برای زیبایی شهر انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تولیدات مرکز گل و گیاه شهرداری تبریز گفت: گلهای تولید شده در این مرکز، با آب و هوا و اقلیم تبریز همخوانی دارند و دیگر واردات گل و گیاه لازم نیست.
صادق‌زاده ادامه داد: شهروندان در آستانه سال جدید در نقاط مختلف شهر شاهد شکفتن گلهایی خواهند بود که در این مرکز و گلخانه‌های مناطق پرورش یافته‌اند. امیدواریم شهروندان نیز در نگهداری از این گل همت کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1361747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =