بیماران مبتلا به کرونا در همدان افزایش یافت

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: افزایش شمار بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان همدان نگران کننده است.

 
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ دکتر منوچهر کرمی، در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین با هشدار نسبت به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا ویروس خطاب به مردم استان، خاطرنشان کرد: مبتلایان به این بیماری در استان رو به افزایش است، لذا از مردم فهیم همدان درخواست می کنیم، هشدارهای مقامات و مسوولان بهداشتی را جدی بگیرند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با توصیه مجدد به رعایت نکات بهداشتی، این امر را به عنوان یک مسوولیت اجتماعی دانست و تصریح کرد: آمارهای جدید موید اهمیت و ضرورت توجه شهروندان به نکات و توصیه‌های بهداشت فردی و اجتماعی است.

دکتر منوچهر کرمی با اشاره و تکرار درخواست های قبلی مقامات بهداشتی استان و کشور، از مردم خواست از رفتن به میهمانی، دعوت میهمان، رفتن به مسافرت و خروج بیش از حد از منزل با جدیت پرهیز کنند تا شاهد ابتلای افراد جدید به این ویروس نباشند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه تمامی افرادی که وارد استان همدان می شوند در مسیرهای ورودی غربالگری می شوند، افزود: پیرو تصمیم ستاد کنترل، پیشگیری و مراقبت همچنین دستور استاندار محترم، از عموم هموطنان درخواست می شود از سفر به این استان خودداری کنند.

وی با بیان اینکه پیشنهاد عبور خودروهای غیربومی از کمربندی های شهرها ارائه شده است، اضافه کرد: مواردی از ابتلا به ویروس کرونا در تمامی شهرستان ها به ثبت رسیده، بنابراین به هیچ عنوان پایین بودن آمار در همدان نشان دهنده ایمن بودن شهرها برای تردد، حضور در بازار و اماکن شلوغ برای خرید شب عید نیست.

لازم به ذکر است، پیرو اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان همدان تا ظهر شنبه ۱۷ اسفندماه به ۳۴ تن رسیده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1361964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =