۰ نفر
۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
صادق،مثل ژاوی هرناندز

سرمربی اسپانیایی تیم السد اعلام کرد که تیمش شانسی برای قهرمانی در لیگ قطر ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ژاوی هرناندز سرمربی تیم السد قطر پس از شکست شب گذشته تیمش مقابل الریان با نتیجه 1-0، اعتراف کرد که دیگر تیمش شانسی برای فتح لیگ این کشور ندارد.

ژاوی در این خصوص گفت:با این شکست دیگر السد شایستگی قهرمانی را نخواهد داشت. اختلاف ما با الدحیل صدرنشین به ۱۰ امتیاز افزایش پیدا کرد این درحالی است که تنها ۵ هفته تا پایان لیگ باقی مانده است. احساس ناراحتی و ناکامی شدیدی دارم. نتیجه عادلانه نبود و باتوجه به فرصت های زیادی که خلق کردیم شایسته پیروزی بودیم. بخت با ما یار نبود. در ۳ دیدار اخیر تنها دو امتیاز کسب کرده ایم و این واقعا ناراحت کننده است. این شایسته تیمی نیست که برای قهرمانی می جنگد. با این شرایط دیگر السد قهرمان نخواهد شد.

سرمربی اسپانیایی السد ادامه داد: لیگ را از دست دادیم اما به هواداران قول می دهم که در لیگ قهرمانان آسیا و جام امیر قطر نهایت تلاش خود را برای قهرمانی به کار گیریم.باید این شرایط را فراموش کنیم و با تلاش زیاد در دو جام دیگر بدرخشیم و شرایط را تغییر دهیم.

سرمربی السد در پایان گفت: هفته تلخی برای من بود چرا که از یک طرف بارسلونا برابر رئال در ال کلاسیکو تن به شکست داد و الان هم ما بازی را واگذار کردیم البته نگرانی من طبیعتا نسبت به السد بیشتر است. باید این شرایط را با  تلاش زیاد پشت سر گذاشت و به روند پیروزی بازگشت.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1361990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =