بازدید خبرنگاران از خطوط تولید مواد ضدعفونی کننده در منطقه آزاد اروند

جمعی از اصحاب رسانه منطقه آزاد اروند با حضور در شهرک های صنعتی از روند تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده، بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از خوزستان به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، پیش از ظهر امروز بخشی از اهالی رسانه به همراه معاون سرمایه گذاری و فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، با حضور در شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر از نزدیک شاهد روند تولید محصولات ضدعفونی کننده و الکل شدند.

خبرنگاران در این بازدید میدانی از دو کارخانه الکل سازی، ۲ واحد تولید محصولات شوینده و ضدعفونی کننده و اولین واحد تولیدی ماسک در جنوب غرب کشور که در این روزهای بحرانی که کشور و بطور خاص منطقه درگیر شیوع ویروس کرونا شده بازار تقاضایشان افزایش چشمگیری پیدا کرده، دیدن کردند.

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند که از دو برابر شدن تولید این محصولات و بالا رفتن ساعات کاری پرسنل واحدهای تولیدی طی روزهای اخیر خبر داده بود؛ بازدید اصحاب رسانه را جهت صدق گفتار بسیار مهم دانست و گفت: امروز خبرنگاران بعنوان نماینده های افکار عمومی و به منظور اطمینان بخشی به جامعه در راستای انتشار اخبار مربوط به خط تولیدالکل، ژل ضدعفونی کننده و مواد شوینده، از پروسه تولید بازدید کردند.

وی اظهار داشت: در این همراهی از دو کارخانه الکل سازی شماره یک و فن آوران بازدید بعمل آمد که روزانه بالای ۳۰هزار لیتر الکل تولید و به واسطه آن الکل مورد نیاز بیمارستان ها، واحدهای درمانی، ادارات، کارخانجات، یگان های نظامی، داروخانه ها و واحدهای تولیدی مواد ضدعفونی و شوینده را تأمین می کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1362064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =