ممنوعیت اقامت و اسکان مسافران در اماکن گردشگری ایلام

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا، اقامت و اسکان مسافران در اماکن گردشگری و بومگردی، زائرسراها، مهمانسراها و مدارس این استان ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ایلام، عبدالمالک شنبه زاده در گفت و گویی  اظهار داشت: بر اساس این تصمیم با توجه به اینکه چادر زدن جزو موارد کمپ زدن محسوب می شود ممنوع است و مردم امسال در این شرایط باید بیشتر به حفظ سلامت خود و اطرافیان توجه کنند.
وی تاکید کرد: شمار زیادی از شهروندان بدون توجه به شیوع بیماری کرونا در مناطق گردشگری حضور می یابند که این مساله خطر جدی برای حفظ سلامت مردم را به دنبال دارد زیرا بسیاری از وسایل بهداشتی نظیر دستکش، دستمال کاغذی و ... رها شده در طبیعت است که اگر آلوده باشد افراد را به بیماری مبتلا خواهند کرد.
وی یادآور شد: بدون شک پس از مذاکره با استانداری با افرادیکه بی توجه به توصیه ها در طبیعت چادر می زنند، برخورد می شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام اظهار داشت: مردم باید توجه داشته باشند که امکانات در زیر چادرها کم است و در این شرایط برای حفظ سلامت نیاز به شستن مرتب دست ها دارند و حضور در این چادرها به استقبال بیماری رفتن است.
شنبه زاده از مردم خواست از حضور در طبیعت خودداری کرده تا سلامت خود و خانواده را با توجه به شیوع ویروس کرونا حفظ کنند.
وی اضافه کرد: توصیه می کنیم مردم به هیچ وجه به طبیعت نروند، در این شرایط تنها راه حفظ و در امان ماندن از بیماری کرونا، ماندن در خانه است.
وی یادآور شد: مردم استان علاقمند به طبیعت گردی هستند اما در این شرایط برای سالم ماندن و حفظ سلامت ماندن در خانه بهترین توصیه کارشناسان بهداشتی است.

46
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1362381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =