۰ نفر
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
روایت ناتمام سردار شهید احمد غلامی

ایبنا نوشت: کتاب روایت ناتمام احمد غلامی با عنوان فرعی از «ری تا شام»، مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و تجربه‌های سردار شهید غلامی از دوران دفاع مقدس است. سردار شهید غلامی در این کتاب جنگ را از منظر خود و آن‌گونه که درک کرده روایت می‌کند.

کتاب روایت ناتمام احمد غلامی با عنوان فرعی از «ری تا شام»، تاریخ شفاهی دفاع مقدس روایت سردار احمد غلامی، جانشین تیپ ۱۰ سیدالشهدا (ع) و فرمانده تیپ ۱۱۰ خاتم‌الانبیاء(ص) در دوران دفاع مقدس است. سردار شهید غلامی در این کتاب جنگ را از منظر خود و آن‌گونه که درک کرده روایت می‌کند. در واقع این اثر مجموعه‌ای از فعالیت‌ها، تجربه‌ها و البته قضاوت‌های شخصی وی است.

این اثر نتیجه ۱۸ جلسه گفت‌وگو مرحوم علی مژدهی با سردار شهید غلامی، کتاب «تاریخ شفاهی سردار احمد غلامی» است که این گفت‌وگوها از ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴آغاز شده و تا اول اردیبهشت ۱۳۹۵ ادامه یافته است. در این کتاب درباره زندگی و فعالیت‌های احمد غلامی از تولد تا قبل از انتصاب وی به فرماندهی تیپ ۱۱۰ خاتم‌الانبیاء(ص) گفت‌وگو شده است. تاریخ شفاهی سردار غلامی با فوت ناگهانی علی مژدهی و شهادت سردار غلامی در جبهه سوریه ناتمام مانده است.

کتاب روایت ناتمام احمد غلامی با عنوان فرعی از «ری تا شام»، به کوشش مرحوم علی مژدهی مشتمل بر ۵۳۶ صفحه، با قیمت ۵۰ هزار تومان از سوی انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس روانه بازار نشر شده است.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1362445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • موسوی IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    0 0
    سلام خسته نباشی ایثار ایثارگری را مردم فراموش کردند آیا فقط تجلیل از ایثارگران سالی یک بار میباشد آیا این همه ی جانباز حال همی آنها بهبود یافته من روزی سه چهار عدد قرص با دوز بالا استفاده مینمایم چرا باید ایثار و ایثارگران را فراموش ننمایند اگر به این آب و خاک جان با ارزش خود را فدا نکرده اند؟؟؟؟؟