طلاب حوزه علمیه خواهران البرز از آموزش غیر حضوری بهره‌مند شدند

مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز با اشاره به تعطیلی کلاس های آموزشی طلاب به دلیل شیروع ویروس کرونا، گفت: طلاب حوزه علمیه خواهران البرز از آموزش غیر حضوری بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرآنلاین استان البرز حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی طاهر در گفتگو با خبرگزاری کوثر  با اشاره به انتشار ویروس کرونا در سطح کشور و تعطیلی کلاس های آموزشی طلاب ضمن تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی، اظهار کرد: با توجه به تعطیلی مدارس علمیه خواهران استان در این ایام و به منظور کاهش تبعات تعطیلات بر روند آموزشی، طلاب محترم دروس را به صورت غیرحضوری می‌گذرانند.
وی بیان کرد: حوزه علمیه خواهران البرز دارای 14 مدرسه علمیه در سطح 2 و یک مرکز آموزش عالی حوزوی در مقطع سطح سه در رشته‌های تفسیر و علوم قرآنی و فقه و اصول با حدود دو هزار طلبه است.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز افزود: مدیران محترم مدارس، فایل دروسی که توسط مرکز آموزش‌ های غیرحضوری حوزه علمیه خواهران در سطوح دو و سه تهیه شده را با صلاحدید مدارس در نوع و کیفیت بارگذاری و از طریق فضای مجازی در اختیار طلاب قرار می‌دهند.
حجت الاسلام والمسلمین طاهر با اشاره به اینکه اساتید با ضبط تدریس خود به صورت روزانه یا هفتگی و بارگذاری در شبکه‌های اجتماعی داخلی و با اولویت کوثرنت، به آموزش مباحث درسی خود می‌پردازند، تصریح کرد:  این شیوه، اعم از دروسی است که در مرکز آموزش های غیرحضوری تولید نشده است یا به هر دلیل مدرسه مایل به استفاده از فایل صوتی اساتید خود می‌باشد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: مدیران محترم مدارس علمیه به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که در پایان نیمسال و ایام امتحانات، به دلیل تعطیلات پیش آمده، شاهد مشکلاتی در زمینه آموزش طلاب نباشیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1362457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =