پلیس زنجان در مقابله با احتکار و گرانفروشی اقلام بهداشتی بسیار جدی است

ایرنا نوشت : جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس این استان با کسانی که نسبت به احتکار و گرانفروشی اقلام بهداشتی، مبادرت کنند به صورت جدی مقابله می‌کند.

سرهنگ ایرج خانی پورگفت:  با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضعیت حاکم متاسفانه برخی افراد به منظور سودجویی، نسبت به احتکار و گرانفروشی مواد بهداشتی از قبیل ماسک و محلول ضد عفونی کننده، اقدام می کنند که برابر قانون، شناسایی و دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: پلیس، همواره با تمام امکانات و توان در پی خدمات رسانی به مردم است و طی روزهای اخیر نیز با توجه شیوع ویروس کرونا، طرح ضدعفونی و گندزدایی معابر تردد شهر زنجان به منظور ارتقای سطح بهداشت و آرامش مردم و جامعه مرحله اجرا درآورده است.

خانی پور، افزود: تاکنون پنج مرحله طرح ضدعفونی و گندزدایی معابر پرتردد شهر توسط تجهیزات یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان زنجان صورت گرفته است و تا ریشه‌کنی بیماری کرونا ویروس، این طرح ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس،  یک وظیفه همگانی است و پلیس نیز به همین منظور با توان و جدیت هرچه تمام در خدمت مردم و جامعه است از خدمات رسانی به مردم به عنوان یک افتخار مهم یاد کرد و افزود: اجرای طرح ضدعفونی و گندزدایی معابر شهر زنجان، موجب ارتقاء سطح رضایتمندی مردم از پلیس شده است.

دستگیری سه محتکر اقلام بهداشتی در زنجان 

فرمانده انتظامی استان زنجان نیز گفت: پلیس زنجان در برخورد با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی بسیاری جدی است و در صورت مشاهده با خاطیان بدون هیچ اغماضی رفتار خواهد شد.

سردار رحیم جهانبخش افزود: طی پنج روز اخیر، پلیس این استان موفق به کشف و ضبط ۹۰۳ هزار و ۶۲۰ جفت دستکش،  ۶۹۵ عدد ماسک و ۲۹۴ لیتر الکل و مواد ضد عفونی کننده و ۱۶ قوطی مایع ضد عفونی، شدند.

وی اظهار داشت: در این رابطه سه نفر به عنوان محتکر از سوی پلیس زنجان دستگیر که پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی شدند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1362481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =