استاندار همدان: تمام ستادهای اسکان در همدان تعطیل است

استاندار همدان گفت: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی کلیه ستادهای اسکان در استان همدان پذیرش مهمان نوروزی نداریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی، که در نشست ویدئو کنفرانس با فرمانداران  استان همدان سخن می گفت از تعطیلی تمامی ستادهای اسکان در این ایام همچنین نوروز ۹۹، خبر داد و تاکید کرد: بهترین کمک به مردم این است که در منزل بمانند و از سفرهای غیرضرور شهری و بین شهری، خودداری کنند.

وی با اعلام اینکه اگر مردم رعایت نکنند قطعا با مشکل مواجه خواهیم شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان در آمادگی کامل است، ولی امیدواریم آهنگ رشد ویروس را کندتر کنیم و لذا بهتر است مردم سفر برون شهری نداشته باشند.

استاندار خطاب به فرمانداران و با اشاره به اینکه  خروج از محل خدمت ممنوع است‌، اظهار داشت: کلیه نیروهای نظامی و انتظامی ائم از ارتش ،سپاه و نیروی انتظامی در راستای مقابله و پیشگیری از این بیماری پای کار هستند.

 شاهرخی افزود: شهرداران نیز باید به صورت جدی پای کار باشند و با پاکسازی و گندزدایی معابر و مکان‌ها به صورت علمی و در چارچوب دستورات بهداشتی اقدام کنند.

استاندار همدان کنترل ورود و خروج کلیه میهمانان و مسافران توسط هلال احمر و اداره بهداشت و درمان شهرستانها را از مهمترین  اقدامات در جهت کنترل این بیماری دانست و فرمانداران استان را نسبت به تمهیدات لازم برای کنترل ورود و خروج مسافران، توصیه کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1362493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =