متاسفانه برخی از مدیرانِ دستگاه های اجرایی، در «زمینِ کرونا» بازی می کنند

قاسم شریفی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان در حاشیه ی بازدید از سطح شهرستان های سمنان و مهدیشهر گفت : متاسفانه برخی از مدیرانِ دستگاه های اجرایی، در «زمینِ کرونا» بازی می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، مسئول کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونای استان سمنان، در حاشیه ی این بازدید، فعالیت های برخی از دستگاه های اجرایی را ناکافی دانست و گفت: همه ی ما ، در دستگاهِ تنفسی و ریه هایمان، بخش هایی داریم که به دلایل متعددی، اکسیژن ِ کافی، به آن ها نمی رسد و عملا آن بخش از ریه، "خاموش" و "غیرفعال" هست. ویروسِ عاملِ بیماری کرونا، از طریق همین قسمت های خاموش ریه، عفونت های تنفسی و ریوی را ایجاد می کنند.
ایشان فعال کردنِ بخش های خاموشِ ادارات را ، یکی از راه های ِ مقابله و پیشگیری با کرونا دانست و تأکید کرد: اگر غیرفعال باشیم و خاموش، قطعا در زمینِ کرونا ، بازی می کنیم.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری با قدرشناسی از فرماندار مهدیشهر و مدیرکل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، پیگیری ِ مجدّانه و در صحنه بودنِ مدیران را یکی از اصلی ترین عوامل توفیق در مسیر مقابله دانسته و تاکید کردند: باید جلسات کمیته ها و ستادها را کم کنیم و میدانی و موردی موضوعات را بررسی و پایش کنیم و با توجه به شرایط هر یک از موارد، تصمیم اجرایی ِلازم را در صحنه اتخاذ نماییم.
ایشان از مسئولین کمیته های ذیلِ ستادِ استانی تقاضا کرد با انسجام و هماهنگیِ بیشتر، فعالیت های خود را در سطوح ِ اجرایی پیگیری نمایند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1362567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =