تمدید غیرحضوری پروانه فعالیت شرکتهای حمل و نقل کالا و مسافر در قزوین

جواد حق لطفی گفت: در راستای اهداف و برنامه های ستاد ملی مبارزه و مقابله با ویروس کرونا پروانه فعالیت شرکت‌های حمل کالا و مسافر در قزوین به صورت غیرحضوری و اینترنتی تمدید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛  جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از امکان تمدید غیرحضوری و اینترنتی کارت هوشمند رانندگان در راستای پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد و گفت: همچنین پروانه فعالیت شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر جاده ای نیز که تا پایان اسفندماه امسال به اتمام می‌رسند تا پایان اردیبهشت ماه سال۹۹ به صورت غیرحضوری و موقت تمدید می‌شود. 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و خطر احتمال ابتلاء از طریق تماس‌های رو در رو، به دستور سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، این امکان فراهم شده که شرکت‌های حمل و نقل و کارگزاری که زمان انقضای پروانه فعالیت آنها به اتمام رسیده دیگر نیازی به مراجعه حضوری جهت تمدید پروانه نداشته باشند.
وی اضافه کرد:در حال حاضر ۴۳شرکت مسافربری و ۸۷شرکت حمل و نقل کالا  شامل ۸۲شرکت داخلی، ۲شرکت بین المللی و ۳نمایندگی در استان قزوین فعالیت می‌کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: در خصوص تمدید کارت هوشمند نیز طی این مدت تا اطلاع ثانوی، رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل جاده ای می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.smartcard.rmto.ir نسبت به این امر اقدام کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1363007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =