طرح عابریار در قزوین اجرا می شود

سعید جهانگیری گفت: در روزهای پایانی سال جاری و آستانه نوروز۹۹ طرح عابریار در تقاطع های پر تردد شهر از جمله خیام و پیغمبریه اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سعید جهانگیری مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در روزهای پایانی سال جاری نیز مانند سال های اخیر طرح عابریار در تقاطع های پر تردد شهر اجرا می شود.
وی عنوان کرد: این طرح از زمان اجرا در شهر قزوین تاکنون نتایج خوبی به همراه داشته و تأثیر بسزایی در آموزش قوانین ترافیکی به شهروندان به ویژه کودکان دارد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در اجرای طرح عابریار سعی داریم از تن پوش های عروسکی و یا کاراکتر نمایشی حاجی فیروز برای آموزش قوانین ترافیکی به شهروندان به ویژه کودکان استفاده کنیم تا اثرگذاری آن را به حداکثر ممکن افزایش دهیم.
جهانگیری گفت: استفاده از این روش آموزشی بسیار مورد استقبال شهروندان به خصوص کودکان و نوجوانان قرار گرفته است و در کنار آن فضای مفرحی را در روزهای پایانی سال که تردد شهروندان در معابر سطح شهر افزایش می یابد، ایجاد می کند.
وی خاطرنشان کرد: در آستانه فرارسیدن نوروز ۹۹ نیز به رسم سال های اخیر طرح عابریار در تقاطع های پر تردد شهر از جمله خیام-بوعلی، عدل، شهرداری و پیغمبریه اجرا می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1363012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =