کارگاه عرضه غیربهداشتی ماسک در قزوین تعطیل شد

هوشنگ محمدی از تعطیلی یک کارگاه خیاطی و یک فروشگاه لوازم آرایشی به علت عرضه غیر بهداشتی ماسک در قزوین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هوشنگ محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت:  تعطیلی فروشگاهها ، واحد های تولیدی و عرضه محصولات بهداشتی در طرح مقابله با کرونا در قزوین به دلایلی چون احتکار و دپوی اقلام مورد نیاز مردم ، امتناع از عرضه  و گرانفروشی است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اظهارکرد: از زمان آغاز طرح مقابله با کرونا تا کنون ۹۵ گشت مشترک با دستگاههای نظارتی ذی ربط برگزار شده و سه هزار و ۶۰۰ واحد تولیدی و صنفی عرضه محصولات بهداشتی (ماسک،ژل ضد عفونی و الکل...) اعم از داروخانه ها، فروشگاههای تجهیزات پزشکی و واحدهای عرضه این محصولات در استان مورد بازرسی قرار گرفته اند.
هوشنگ محمدی افزود: هیچ گونه دلیلی برای گران فروشی اقلام بهداشتی در شرایط حساس فعلی برای تعزیرات حکومتی قابل تحمل نیست و این اقلام باید به قیمت مصوب عرضه شوند. پرونده متخلفان این طرح  به قید فوریت و در شعب ویژه در حال رسیدگی است و متخلفین به اشد مجازات محکوم می شوند.
وی تاکید کرد: تشدید گشت های مشترک و حضور شعبه سیار تعزیرات حکومتی در کنار بازرسان دستگاههای ذی ربط با توجه به طرح نوروزی  از اصناف در آستانه سال جدید، به طور مستمر ادامه دارد و گشت های مشترک سیار در دو نوبت  ساعات اداری و غیر اداری در شهر قزوین و شهرستانهای استان برگزار می شوند.
محمدی اشاره کرد: یک کارگاه خیاطی و یک فروشگاه لوازم آرایشی به علت عرضه خارج از شبکه، گرانفروشی و عدم رعایت مقررات بهداشتی، تعطیل شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از مردم خواست تا در صورت مشاهده تخلفات صنفی و یا اطلاع از اماکن جمع آوری غیرمجاز کالا، احتکار اقلام اساسی و دپو لوازم بهداشتی اطلاعاتی دارند موارد را به دستگاه های امنیتی، نیروی انتظامی و یا تماس با  شماره تلفن ۱۲۴ اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و سامانه اینترنتی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی در میان بگذارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1363016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =