انجام 327 مورد بازرسی از واحدهای عرضه کننده اقلام پزشکی در سمنان

سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از انجام 327 مورد بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام بهداشتی و پزشکی در استان خبر داد و گفت: هرگونه افزایش غیر منطقی قیمت در این اقلام و ممانعت از عرضه این کالاها ممنوع و غیر قانونی می باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان: علی تشنه دل در جلسه کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد استانی مبارزه با کرونا که با حضور روسای اتحادیه های صنفی شهر سمنان در این سازمان برگزار شد با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا ، هیچ دلیل کارشناسی برای افزایش قیمت اقلام پزشکی و بهداشتی مردم به دلیل افزایش تقاضا وجود ندارد و به کلیه واحدهای صنفی وخدماتی اخطار میگردد از هرگونه افزایش غیر منطقی قیمت در حوزه کالاهای بهداشتی و پزشکی و ممانعت از عرضه این کالاها جدا" خودداری نمایند.

وی تصریح کرد: بمنظور جلوگیری از هرگونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و مقابله با تخلفات احتمالی این تعداد بازرسی از ابتدای اسفندماه سالجاری تا کنون از واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام بهداشتی ، داروخانه ها و تجهیزات پزشکی استان و با حضور دستگاه های مختلف از جمله تعزیرات حکومتی ، اتاق اصناف ، بهداشت و سازمان صمت صورت گرفته است که 16 پرونده تخلف تنظیم شده است.

سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: این تخلفات اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت ، احتکار  و اخفاء و امتناع از عرضه کالا به ارزش ریالی بالغ بر 212 میلیون و 784 ریال کشف که جهت بررسی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

علی تشنه دل اذعان داشت: مردم عزیز شماره 124 ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان را به خاطر بسپارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی ، کم فروشی ، تقلب ،احتکار،عرضه خارج از شبکه ، عرضه ، فروش ونگهداری کالای قاچاق ، فروش اجباری کالا وخدمات ، عدم درج قیمت و.... را به این سامانه ارتباطی اطلاع دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1363017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =