ورود گردشگران و مسافران به لالی ممنوع شد

سه نقطه ورودی شهرستان از سمت مسجدسلیمان و اهواز و اندیکا و دزفول تحت کنترل یگان ویژه نیروی انتظامی و بسیج است و همشهریان عزیز نیز فقط بعد از تب سنجی توسط کارشناسان بهداشتی مرکز بهداشت ، اجازه ورود به شهر را دارند .

به گزارش خبرآنلاین از خوزستان ، در پی شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور و احتمال ورود افراد ناقل این بیمار به شهر، شورای تامین شهرستان لالی در تصمیمی قاطع ورود مسافران و گردشگران به شهرستان لالی را ممنوع اعلام کرد.

این مساله در حالی و پس از درخواست های فراوان مردم و پافشاری رسانه ها صورت گرفت که خوشبختان تاکنون موردی از ابتلای به ویروس در لالی گزارش نشده است و همین مسئله موجب شده تا برای در امان ماندن مردم شهر کنترل شدیدی بر ورودی های شهرستان صورت گیرد.

بر این اساس هیچ مسافری برای سیاحت و زیارت و شرکت در مراسمات و تجمعات، حق ورود به لالی را ندارد و این ممنوعیت توسط تیم های مستقر در سه ورودی شهر اعمال می شود.

محدودیت های مصوب با برنامه ریزی دقیق شورای تامین شهرستان لالی اعمال شده و لازم الاجراست. به طوری که این تصمیم به صورت 24 ساعته توسط مسئولان و مردم مورد نظارت قرار می گیرد.

سه نقطه وردی شهرستان از سمت مسجدسلیمان و اهواز و اندیکا و دزفول تحت کنترل یگان ویژه نیروی انتظامی و بسیج است و همشهریان عزیز نیز فقط بعد از تب سنجی توسط کارشناسان بهداشتی مرکز بهداشت، اجازه ورود به شهر را دارند.

اطلاع رسانی مناسب در خصوص این تصمیم از سوی شهروندان و آگاهی بخشی به مسافران و میهمانانی که قصد مسافرت دارند می تواند در اجرای بهتر آن کمک کند و پیشگیری از این بیماری به نحو مطلوب‌تری صورت گیرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1363099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =