اقدامات پیشگیرانه جهاد کشاورزی استان قزوین برای مقابله با ویروس کرونا

گندزدایی روزانه ساختمان ها، توزیع مایع ضدعونی دست ها، تست تب همکاران و ارباب روجوع در بدو ورود به ساختمان ها، توزیع ماسک و دستکش مناسب از جمله اقدامات بهداشتی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مهدی ورسته مدیر رفاه و پشتیبانی سازمان جهادکشاورزی  استان قزوین گفت: برای حفظ سلامت همکاران و بهره برداران در مقابل ویروس کرونا اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه برای مقابله با این ویروس  انجام شده است.

وی با بیان این مطلب افزود : پس از شیوع این ویروس  کمیته سلامت سازمان تشکیل و اقدامات پیشگیرانه برا ی مقابله و کنترل این بیمکاری در ساختمان ستاد مرکزی، مدیریت جهادکشاورزی شهرستانها و مراکز جهادکشاورزی انجام شد.
وی اظهارکرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، اقدامات پیشگیرانه با اطلاع رسانی های به موقع و آموزش همکاران و به ویژه خدمات، انجام شده است.
ورسته  گفت: گندزدایی روزانه ساختمان ها، توزیع مایع  ضدعونی دست ها، تست تب همکاران و ارباب روجوع در بدو ورود به ساختمان ها، توزیع ماسک و دستکش مناسب برای همکاران -به تناسب حوزه فعالیتشان- بخشی از اقدامات این سازمان در چارچوب بخشنامه وزارت بهداشت، درمان  و آموزش پزشکی بوده است.
مدیر رفاه و پشتیبانی  سازمان جهادکشاورزی  استان قزوین اضافه کرد: از ابتدای آغاز این طرح تاکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ لیتر موادضدعفونی کننده برای پیشگیری از ویروس کرونا بین ادارات و واحدهای تابعه سازمانی توزیع شده است.
به گفته وی عملیات گندزدایی راه پله ها، آسانسور، راهروها، اتاق همکاران  و خودروهای سازمانی برای مبارزه با ویروس کرونا(کووید۱۹) با مواد  ضدعفونی انجام می شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1363537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =