«۴۰۳۰» خدمات روانشناختی درباره کرونا ارائه می‌دهد

از طریق سامانه «۴۰۳۰» کارشناسان سلامت روان به متقاضیان خدمات روانشناختی در سطح کشور مشاوره تلفنی می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین ؛ دکتر لادن محمدی زاده، رییس گروه سلامت روان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، گفت: ۱۰درصد کارشناسان سلامت روان شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش معاونت بهداشتی دانشگاه، به سامانه پاسخ گویی به سوالات در مورد بیماری کرونا کشور، یعنی: سامانه «۴۰۳۰» متصل شده‌اند و از طریق این سامانه، به متقاضیان خدمات روانشناختی در سطح کشور مشاوره تلفنی می‌دهند.
وی بیان کرد: این کارشناسان در خصوص نحوه ارائه خدمت براساس بسته‌های آموزشی ابلاغی وزارت بهداشت، آموزش دیده اند و مقرر شد در قالب سه شیفت کاری ساعت‌های (۸ تا۱۴، ۱۴تا۱۹، ۱۹تا۲۴)  مشاوره‌های تلفنی به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به عموم مردم داشته باشند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1363543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =