تجار و سرمایه گذاران منطقه آزاد ارس برای مبارزه با شیوع کرونا هم قسم شدند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس ار اعلام آمادگی تجار و بازرگانان ارس جهت پیوستن به صف مدافعان سلامت کشور در مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از آذربایجان شرقی به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس یوسف داداش زاده با اعلام این خبر افزود: در نشست مشترکی که با حضور سرمایه گذاران و تجار منطقه و با مشارکت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و برخی مدیران معاونت های اقتصادی و توسعه مدیریت سازمان برگزار شد، برخی از  سرمایه گذاران و تجار و بازرگانان ارس در خصوص   فعالیت های مقابله ای  شیوع بیماری کرونا در سطح منطقه ابزار علاقمندی کردند.

داداش زاده در ادامه گفت: در این نشست سرمایه گذاران و تجار حاضر  ضمن بررسی نیازهای مدافعین سلامت کمک های قابل توجهی بصورت نقد و یا تجهیزات و مواد پیشگیری و کنترل بیماری جهت مقابله با این بیماری اختصاص دادند.

داداش زاده در انتها با بیان اینکه سرمایه گذاران منطقه آزاد ارس همواره در ایام سخت همچون زلزله و سیل مناطق مختلف کشور، همراه و همدل بوده و در صف اول ارسال کمک های مردمی حضور داشته اند، از یاری و همکاری آنان تقدیر وقدردانی کرد.

لازم به توضیح است عملیات پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح منطقه آزاد ارس با همکاری این سازمان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان جلفا و سایر ادارات و سرمایه گذاران منطقه با جدیت در حال اجرا می باشد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1363624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =