مدافع یووه:کرونا دارم/اینتر و یوونتوس به قرنطینه می‌روند

دنیله روگانی،مدافع وسط تیم یوونتوس ابتلای خود به ویروس کرونا را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از اینکه باشگاه یوونتوس شب گذشته به طور رسمی اعلام کرد که دنیلیه روگانی مدافع مرکزی این تیم به ویروس کرونا مبتلا است، این بازیکن هم ابتلای خود به این بیماری را تایید کرد.

روگانی در این خصوص گفت: بله من کرونا دارم، اما نگران نباشید، حالا حالم خوب است. من از شما می خواهم که قوانین را رعایت کنید ، زیرا این ویروس هیچگونه فرقی بین مردم نمی گذارد! بیایید این کار را برای خودمان، عزیزانمان و اطرافیان انجام دهیم.

باشگاه یوونتوس شب گذشته در بیانیه ای کوتاه در مورد مثبت بودن تست کرونای روگانی نوشت: تست کرونای دانیله روگانی مثبت اعلام شد اما در حال حاضر نشانه ای ندارد. باشگاه یوونتوس در حال حاضر همه پروسه های ایزوله کردن که در قانون اعلام شده را اعمال کرده؛ از جمله افرادی که با او در تماس بودند.

در همین راستا بازیکنان تیم یوونتوس احتمالا به زودی در حالت قرنطینه قرار خواهند گرفت و حتی این احتمال وجود دارد که مائوریتسیو ساری،سرمربی تیم یوونتوس به دلیل مشکلات ریوی و احتمال ابتلا به این بیماری از هدایت این تیم کنار برود. همچنین تیم اینتر هم که ابتدای همین هفته با یوونتوس بازی کرده بود، پس از مثبت شدن تست کرونای روگانی، تمامی فعالیت خود از جمله تمرین کردن را به حالت تعلیق درآورده تا با قرنطینه و ایزوله کردن بازیکنانش،اقدامات لازم برای سلامتی آن ها را انجام دهد.

254 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1363839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =