اغذیه فروشی‌های سیار از میادین اصلی سنندج جمع آوری شد

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و با همکاری نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و مرکز بهداشت اغذیه فروشی‌های سیار در میادین اصلی سطح شهر جمع آوری شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، لقمان حیدری اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، پزشکان توصیه های مبنی بر رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از تجمع در اماکن عمومی و همچنین پرهیز خرید مواد غذایی از دستفروشان را داشتند.
وی گفت: طی روزهای اخیر با همکاری مراجع قضائی، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و مرکز بهداشت، تمام عرضه‌کنندگان قلیان و وانت‌بارها و اغذیه‌فروشان ثابت و سیار میدان گاز سنندج نیز جمع‌آوری و به پارکینگ منتقل شدند.
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج افزود: یکی دیگر از مشکلات در سطح شهر فعالیت برخی اغذیه فروش های سیار در میادین اصلی سطح شهر بودند که بصورت شبانه فعالیت می نمودند.
حیدری عنوان کرد: در ادامه اقدامات شهرداری سنندج در راستای مقابله با کرونا ویروس اغذیه‌فروشی‌های سیار که در میادین اصلی و در طول شب اقدام به تهیه و توزیع مواد غذایی می‌کردند با همکاری نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و مرکز بهداشت جمع آوری شدند.
وی خاطرنشان کرد: اغذیه فروشی های پارک محمدی، میدان آزادی، میوه فروشان میدان 12 فروردین، اغذیه فروشان میدان و چهار راه انقلاب از جمله معابری بودند که شب گذشته نسبت جمع آوری و ممانعت از فعالیت آنها اقدام لازم صورت گرفت.
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج به شهروندان توصیه نمود: دراین ایام از خرید هر گونه خرید محصولاتی از دستفروشان خودداری نموده و با خودمراقبتی گامی مهمی در راستای شکست ویروس کرونا بردارید.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1364017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =