اعتباردفترچه‌های منقضی شده «بیمه سلامت» تا پایان فروردین 99 تمدید شد

مدیرکل بیمه سلامت استان البرز از تمدید اعتبار دفترچه های بیمه سلامتی که تاریخ اعتبار آنها با اتمام رسیده تا پایان فروردین سال آینده خبر داد و تاکید کرد: در حال حاضر نیازی به مراجعه و تمدید اعتبار این دفترچه‌ها نیست.

به گزارش ش خبرآنلاین و به نقل از شهروند البرز ، سعیدجوانشیر با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم کاهش مراجعات مردمی به مراکز بیمه سلامت گفت: در راستای حفظ سلامت مردم و کاهش مراجعات حضوری جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مقرر شد تمام دفترچه هایی که اعتبار آنها به پایان رسیده در صورت داشتن اوراق سفید تا پایان فروردین ماه قابل استفاده باشد.
 وی افزود: بر این اساس تمام دفترچه های بیمه شدگان بجز دفترچه های بیمه ایرانیان، در صورتی که تاریخ اعتبار آنها منقضی شده و دارای اوراق سفید باشد تا پایان فروردین ماه سال آینده تمدید اعتبار شده و این موضوع به تمام مراکز درمانی استان ابلاغ شده و جای نگرانی نیست.
وی تاکید کرد به منظور حفظ سلامت وجلوگیری از شیوع ویروس کرونا مردم به‌جز در مواقع ضروری از منازل خود خارج نشوند و نسبت به رعایت نکات بهداشتی که از طریق منابع معتبر اعلام می‌گردد اقدام نمایند.
 مدیرکل بیمه سلامت استان البرز در ادامه از استقرار کادر پرستاری و پزشکان در سامانه 1666 خبر داد وافزود: تمامی افراد می توانند هرسوالی پیرامون کرونا، علائم، درمان و... دارند را با تماس با این سامانه از کارشناسان این مرکز بپرسند.
جوانشیر افزود: استقرار کارشناسان در این سامانه موجب می شود تا هم از مراجعات غیرضروری پیشگیری شده و هم به سوالات و دغدغه های مردم در خصوص کرونا و ابعاد مختلف آن پاسخ داده شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1364133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =