اهدای مواد ضدعفونی کننده به کودکان کار و آموزش آنها برای مقابله با کرونا

ایرنا نوشت: رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در هفته پایانی سال، طرح ارائه بسته آموزشی و توزیع و اهدای مواد ضدعفونی کننده بین کودکان کار و خیابان جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اجرا می شود.

وحید قبادی دانا روز شنبه افزود: این طرح با همکاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و از سوی بهزیستی اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح، کارشناسان اورژانس اجتماعی در خیابان ها، آموزش های لازم برای پیشگیری از ابتلا و شیوع کرونا را به کودکان کار و خیابان ارائه خواهند داد و جنبه های مختلف خطر را به این کودکان گوشزد خواهند کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: کارشناسان اورژانس اجتماعی همچنین روش های پیشگیری و جلوگیری از آلودگی و سرایت ویروس کرونا را به کودکان کار و خیابان آموزش می دهند.

قبادی دانا افزود: در خلال این طرح، بسته های اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده برای استفاده شخصی کودکان کار و خیابان در اختیارشان قرار داده خواهد شد.

وی تاکید کرد: این طرح با همکاری کارشناسان اورژانس اجتماعی و فعالان سازمان های مردم نهاد فعال در امور کودکان کار و خیابان انجام می شود.

قبادی دانا یادآور شد: رویکرد این طرح، کاهش آسیب و جلوگیری از افزایش شیوع و بروز ویروس کرونا در سراسر کشور است.

کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته (جمعه) درباره آخرین آمار مبتلایان و فوت شدگان بیماری کرونا گفت: تاکنون ۱۱ هزار و ۳۶۴ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۵۱۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و سه هزار و ۵۲۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

۴۷۲۳۷
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1364574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =