عضو مجلس خبرگان تاکید کرد: تعداد رای سفید به آیت الله مهدوی کنی نشان دهنده عدم تایید وی نیست.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سیدمحمود علوی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان در گفت و گو با خبرآنلاین به آرای ممتنع اعضای مجلس خبرگان در انتخابات هیات رییسه این مجلس اشاره کرد و گفت: من به عنوان کسی که بر اساس باورهای خود به حضرت آیت الله مهدوی کنی رای دادم فکر می کنم این تعداد رایی که سفید بود در واقع نشان دهنده عدم تایید آیت الله مهدوی کنی و یا رویکرد منفی نسبت به وی نیست. زیرا با شناختی که نسبت به ایشان وجود دارد، ایشان یک فرد جامع الشرایطی است و همه نمایندگان مجلس خبرگان در مورد ایشان اجماع دارند.

وی با تاکید بر این مسئله که آرای سفید نشان دهنده اعتراض عده ای از اعضای مجلس خبرگان به فضای قبل انتخابات هیات رییسه بود، افزود: بالاخره تعدادی از نمایندگان مجلس خبرگان و بلکه کل آن ها نمی پسندند رای شان به عنوان تایید چنین فضاهایی تفسیر شود و ترجیح می دهند رای شان بر اساس شناخت و مصلحت اندیشی و ملاحظه کردن منافع اسلام،‌ نظام و انقلاب تفسیر شود. بنابراین این تعداد رای کم که ممتنع بود نشان دهنده کمترین جنبه منفی نسبت به ایشان نیست و آیت الله مهدوی کنی مورد اتفاق و اجماع همه نمایندگان مجلس خبرگان رهبری هستند.

علوی در عین حال تاکید کرد آرای واقعی آیت الله مهدوی کنی برای ریاست مجلس خبرگان کل هشتاد و یک رای نمایندگان حاضر در جلسه بود.

مشروح گفت و گوی خبرآنلاین با عضو مجلس خبرگان رهبری را اینجا بخوانید.

/30112

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 136471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =