گلایه افشین پیروانی از علی ضیا با چاشنی حمله به زنوزی!

سرپرست قرمزها می‌گوید اگر مالک تراکتورسازی باور دارد پرسپولیس با مهندسی قهرمان می شود چرا اینقدر هزینه بازیکن و مربی خارجی می‌کنند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس جواب زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی را داد. او در برنامه علی ضیا که شب گذشته میزبان زنوزی بود، به صورت تلفنی توضیحاتی داد. پیروانی در ابتدا از ضیا گلایه کرد که چرا در این شرایط بحرانی، چنین بحث‌هایی در برنامه‌اش مطرح شد. پیروانی در ادامه با کنایه به مالک تراکتورسازی گفت: «من نیامده ام جواب کسی را بدهم. دوستان اظهار نظر کردند ولی خواهشم این است در رسانه ملی احترام بگذارند. متاسفانه دیشب احترام گذاشته نشد. الان نمی خواهم اسم کسی را بیاورم. یکی از بحث هایی که مطرح شد، همان بحث مهندسی بود. اگر بحث قهرمانی پرسپولیس با مهندسی است شما چرا هر سال اینقدر هزینه مربی خارجی و بازیکن می کنید؟ شما که می دانید پرسپولیس با مهندسی اول می شود، واقعا چرا هزنیه می کنید؟ اگر امیدی به قهرمانی ندارید، هزینه نکنید.»

او ادامه داد: «البته مما به دوستان حق می دهیم. تا به حالی تیمی اینقدر در لیگ اقتدار نداشته. دوستان نمی دانند به تیم ما پیروزی بگویند یا پرسپولیس. اسم تیم ما پرسپولیس است. اگر حساسیتی نسبت به اسم باشگاه ما دارند، خب اسمش را نگویند. پرسپولیس عشق ماست.»

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1365364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =