افشاگری بیرانوند درباره شایعه ارنج کردن پرسپولیس و دعوایش با کالدرون!

علیرضا بیرانوند در ابتدا رابطه نزدیکی با کالدرون مربی سابق قرمزها داشت ولی در ادامه به مشکل خوردند و مربی آرژانتینی کلا او را نیمکت نشین کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند توضیحات تازه ای درباره اختلاف با کالدرون می دهد. او می گوید ماجرا از تیتر یک روزنامه شروع شده است. بیرانوند در این باره می گوید: «کالدرون همیشه من را به جلسه می برد. می دانستم آخر این جلسات کار دستم می دهد. بعد از آن بود که می گفتند بیرانوند ترکیب را به کالدرون می دهد. حتی بچه ها به من می گفتند علیرضا ردیف کن ما بازی کنیم که به آنها می گفتم کالدرون در جلسات بیشتر به من روحیه می دهد که خوب تمرین کنم. یک روز دیدم رسانه ای تیتر زده بیرانوند ارنج پرسپولیس را می دهد. فردای آن روز جلسه داشتیم. کالدرون جلوی بچه ها رو به من گفت آقای بیرانوند مگر من در آرژانتین و عربستان بودم، تو تیمم را ارنج می کردی؟ می خواست با این حرف به بازیکنان ثابت کند این شایعه درست نیست. ولی من فهمیدم که آخر این ماجرا می سوزم. حتی به کنایه گفت هر جا من می روم بیا چون خوب ارنج می کنی!»

بیرانوند اضافه کرد: «کالدرون می خواست به بچه ها چنین چیزی را ثابت کند و به خاطر همین من را بازی نداد و بعد گفت تو افت کرده ای. این به من برخورد. آخرین بازی حذفی هم حرفمان شد. به او گفتم حتی نمی خواهی جام حذفی بازی ام بدهی؟»

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1365367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =