نتانیاهو از وخامت اوضاع در روزهای آینده خبر داد

ایرنا نوشت:«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی با اشاره به احتمال مرگ تعداد بیشتری از شهروندان اسرائیلی در اثر ویروس کرونا طی روزهای آینده گفت: ما در برابر این ویروس تسلیم نمی شویم اما وضع بدتری در انتظار ماست.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، نتانیاهو در نشست خبری مشترک با «موشه بار سیمان توو» مدیرکل وزارت بهداشت اسرائیل از اتخاذ تصمیم ها و تدابیر جدید برای مبارزه با کرونا و کاهش خطرات آن خبر داد.

وی افزود: افراد مشکوک به ویروس کرونا بدون مسامحه در خانه‌ ها قرنطینه خواهند شد. روزانه سه هزار نفر آزمایش می‌ شوند و در صورت لزوم دستگاه های تنفسی جدی در اختیار بیمارستان‌ قرار خواهد گرفت.

نخست وزیر اسرائیل گفت: ما اوضاع کشورهای دیگر را دنبال می کنیم و می بینیم که هزاران نفر جان خود را در اثر این ویروس از دست داده اند. من به عنوان نخست وزیر وظیفه دارم بگویم ما تاکنون فردی را بر اثر این بیماری از دست ندادیدم اما متاسفانه این روال ادامه نخواهد داشت.

نتانیاهو خطاب به اسرائیلی ها افزود: کرونا بازی کودکانه نیست بلکه به مرگ و زندگی مربوط می شود. اگر دیگران را دوست دارید فاصله تان را با هم رعایت کنید.

وی با بیان اینکه تلاش می کند این بحران را پشت سر بگذارد، گفت: ما هرگز تسلیم نمی شویم اما وضع بدتری در انتظار ماست.

از سوی دیگر موشه بار سیمان توو نیز گفت: از این بعد شاهد موارد ابتلای بیشتری خواهیم بود و این تعداد روزانه ممکن است به صدها نفر برسد. متاسفانه در نهایت شاهد مرگ برخی از افراد در اثر این ویروس خواهیم بود.

طبق اعلام وزارت بهداشت اسرائیل شمار بیماران کرونایی در اسرائیل تا دیروز سه شنبه به ۳۲۴ نفر رسید که حال پنج تن از آنها وخیم گزارش شده است. از این تعداد نیز ۱۱ نفر بهبود یافته اند.

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1365455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =