آغاز مرحله جدید ثبت نام طرح ملی مسکن در استان قزوین

ابراهیم مبارک قدم گفت: یک مرحله‌ دیگر از ثبت نام اقدام ملی مسکن در قزوین (مهرگان) از دوشنبه ۲۶اسفند آغاز می شود و برای ثبت نام هیچ نیازی به حضور در اداره کل راه و شهرسازی و یا کافی‌نت‌ها نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین، ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: متقاضیان می توانند از ساعت 10صبح روز دوشنبه مورخ 26/12/1398 تا ساعت 24روز سه شنبه مورخ 27/12/1398 نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نمایند.
وی اضافه کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت نام از طریق پیامک، هیچ ضرورتی به حضور در کافی‌نت ها برای ثبت نام وجود ندارد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: یک مرحله‌ دیگر از ثبت نام اقدام ملی مسکن در قزوین (مهرگان) از دوشنبه ۲۶اسفند آغاز می شود و برای ثبت نام هیچ نیازی به حضور در اداره کل راه و شهرسازی و یا کافی‌نت‌ها نیست.
ابراهیم مبارک قدم با اعلام این خبر افزود: متقاضیان می توانند از ساعت 10صبح روز دوشنبه مورخ 26/12/1398 تا ساعت 24روز سه شنبه مورخ 27/12/1398 نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نمایند.
وی اضافه کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت نام از طریق پیامک، هیچ ضرورتی به حضور در کافی‌نت ها برای ثبت نام وجود ندارد.
مدیرکل راه و شهرسازی تاکید کرد: متقاضیان برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن، صرفاً از یکی از روش‌های سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی Tem.mrud.ir و سامانه پیامکی به سرشماره 300073640 استفاده کنند.
مبارک قدم عنوان کرد: جهت رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، آن دسته از متقاضیان که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند، می توانند از ساعت 10صبح روز دوشنبه مورخ 26/12/1398 تا ساعت 24روز سه شنبه مورخ 27/12/1398 از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار (بدون هیچ حرف یا کلمه اضافه) به شماره پیامکی فوق، نسبت به ثبت نام اولیه در طرح، اقدام نمایند.
وی ادامه داد: به پیامک هایی که به جز کد ملی سرپرست خانوار، حاوی حرف یا کلمه دیگری باشند، ترتیب اثر داده نخواهند شد.
مدیرکل راه و شهرسازی اشاره کرد: بدیهی است ثبت نام نهایی از متقاضیان که از طریق پیامک ثبت نام کرده اند، پس از رفع بیماری کرونا و با اطلاع رسانی قبلی، از طریق سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن صورت خواهد پذیرفت.
دبیر شورای مسکن استان اعلام کرد: کلیه متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می توانند در ظرف زمانی فوق با مراجعه به سامانه یا ارسال پیامک بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت نام نمایند.
مبارک قدم گفت: افرادی که در مرحله اول، ثبت نام کرده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می توانند در این مرحله ثبت نام نمایند.
وی افزود: متقاضیان که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض کرده اند، نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، در فرایند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می گیرند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1365599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =