مردم از دید و بازدید عید نوروز خودداری نمایند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای مهار سریع‌تر و پیشگیری از شیوع فراگیر ویروس کرونا ، مردم استان تا ۲ هفته دیگر در خانه‌ها بماند و از سفر و دید و بازدید نوروزی پرهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،اقبال عباسی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات دومین ستاد ملی مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا با حضور رئیس جمهور  افزود: یکی از مهمترین نکات مورد تاکید در این جلسه تشویق و ترغیب مردم به ماندن در خانه‌های خود تا ۲ هفته است ،تا بتوان به نحو مطلوب‌تری شیوع این ویروس را در کشور مهار کرد.

وی همچنین از تصمیم‌گیری در خصوص تقویم آموزشی مدارس خبر داد و گفت: به هر یک از استانها اختیار داده شده است تا متناسب با شرایط استان خود در خصوص برنامه زمانبندی فعالیت مدارس تصمیم‌گیری کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری در خصوص تمدید وام‌های بانکی، امهال مالیات و خودداری از قانون تنبیهی برای صاحبان چک‌های برگشتی به مدت۳ ماه از دیگر تصمیمات این نشست بود.

عباسی خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس ابلاغ معاون اول رییس‌جمهوری مرخصی استانداران، فرمانداران و اعضای ستاد مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا تا اطلاع بعدی ممنوع است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1365786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =