درصد بالایی از مبتلایان به کرونا ویروس در همدان را افراد بالای ۷۰ سال تشکیل می دهند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۷۰ درصد مبتلایان به ویروس کرونا در استان همدان، مربوط به جامعه شهری و ۳۰ درصد مربوط به ساکنان در روستاها هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ دکتر رشید حیدری مقدم در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه طبق آخرین گزارشات تست کرونای ۱۴۲ بیمار تا ظهر سه شنبه در استان مثبت شده است، افزود: ۸۹ نفر از کل مبتلایان از بیمارستان ترخیص و در منزل تحت مراقبت قرار دارند و ۳۹ نفر در بیمارستان بستری هستند و متاسفانه ۱۱ نفر نیز جان باخته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: ۳۷ نفر در شهرستان همدان، ۲۲ نفر در اسدآباد، ۲۱ نفر در نهاوند، ۱۵ نفر در ملایر، ۱۳ نفر در رزن، ۱۱ نفر بهار، ۱۰ نفر در کبودراهنگ، ۶ نفر در فامنین و چهار نفر در تویسرکان به ویروس کرونا مبتلا شدند.

وی با بیان اینکه ۴۹ درصد از مبتلایان به ویروس کرونا زن و ۵۱ درصد مرد هستند، خاطرنشان کرد: همچنان تاکید و درخواست ما از مردم فهیم استان همدان این است که با رعایت بهداشت فردی، تا کنترل کامل این ویروس از شرکت در اجتماعات خودداری کنند و در منازل خود بمانند.

لازم به ذکر است، بر اساس جدیدترین اطلاعات ارائه شده از سوی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۱۶ هزار و ۱۶۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۹۸۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس جان باخته و پنج هزار و ۳۸۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1366265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =