۴۲۶یزدی به کرونا مبتلا شدند/ روند رو به رشد کرونا ویروس در یزد

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا از ابتلای قطعی ٤٢٦ نفر به بیماری کووید ١٩ در استان یزد خبر داد و گفت متاسفانه روند شیوع این بیماری رو به رشد است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد ابراهیم سلمانی گفت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس در استان، هزار و ٦٥٥ نفر با علائم تنفسی در بیمارستان های استان بستری شده که از این تعداد نمونه ٩٧١ نفر جهت تایید نهایی به ازمایشگاه ارسال شده است.

وی با اشاره به این که امروز  جواب آزمایش ٤٩ نفرمثبت اعلام شده است، ادامه داد :بر این اساس تاکنون ٤٢٦ نفر از مردم استان یزد به کرونا ویروس مبتلا شده اند.

سلمانی افزود: ١٩٥ مورد ابتلای مثبت در شهر یزد، ٩٩ مورد در میبد، ١٠١ مورد در اردکان و ٦ مورد در ابرکوه به ثبت رسیده است.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد تصریح کرد: ٦ مورد ابتلای قطعی در بهاباد، ٣ مورد در مهریز، ٢ مورد در خاتم،٩ مورد در بافق، ٣ مورد در اشکذر و  ٢ مورد در تفت گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به فوت ١٠ نفر دیگر افزود:   تاکنون ٤٧ نفر  به دلیل ابتلا به این بیماری در استان فوت شدند.

سلمانی خاطر نشان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان، ٨٦٩ نفر بهبود و ترخیص شده اند.

 وی با اشاره به آغاز سال جدیدتصریح کرد:  هم استانی ها از مهمانی ها، دید و بازدیدهای عید و سفرهای نوروزی جدا خودداری کرده و برای قطع زنجیره  این بیماری در خانه بمانند

۴۶.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1366302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =