تمدید مهلت صدور اسناد تسویه خزانه به علت شیوع کرونا

معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور اعلام کرد: با توجه به شیوع کرونا، مهلت صدور اسناد تسویه خزانه، بابت تخصیص‌هایی که حداکثر تا پایان اسفند ۱۳۹۸ واصل می‌شود، برای طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای تا بیستم اردیبهشت و برای سایر مصارف تا پایان فروردین ۱۳۹۹، تعیین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرـنلاین به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور وزارت امور اقتصادی و دارایی با صدور بخشنامه ای به همه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری جزییات تمدید این اسناد را تشریح کرد.

بر این اساس، با توجه به صدور حجم قابل توجهی از تخصیص های اجتناب ناپذیر در اسفند ماه جاری و شرایط بحرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم امکان استفاده از همه ظرفیت دستگاه های اجرایی طلبکار و بدهکار و با توجه به هماهنگی های انجام شده، مهلت صدور اسناد تسویه خزانه اعم از نوع اول و دوم تمدید شده است.

در ادامه این بخشنامه آمده است: ضمن اعلام فراهم شدن دسترسی به زیرسامانه تسویه و تهاتر، لازم است همه دستگاههای دارنده تخصیص (بدهکار) و دستگاه ها و بانک های طلبکار ترتیبی اتخاذ کنند تا همه درخواست ها در دستگاه های بدهکار و طلبکار تعیین تکلیف و از طریق سامانه یاد شده تا مهلت زمانی تعیین شده، به مرکز مدیریت بدهی ها و دارایی های مالی عمومی ارسال شود.

۲۲۳۲۲۹
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1366653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =