۵ نفر
۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
برانکو: برای کنترل شرایط در خانه بمانید

خبرورزشی نوشت: سرمربی سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس عنوان کرد همه مردم باید برای از بین بردن ویروس کرونا مسئولیت داشته باشند.

برانکو ایوانکویچ سرمربی سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس به کرواسی برگشت. او درباره شرایط ایجاد شده و بازگشت به کرواسی گفت: تمامی رقابت‌های فوتبال در آسیا به تعویق افتاده است ه به نظر من تصمیم درستی گرفتی شده است و تا کنترل این ویروس باید شرایط همینگونه باشد. همه مردم باید برای غلبه بر این ویروس مسئولیت‌پذیر باشد. در این شرایط همه باید در خانه بمانند، چون بهترین راه حل است و بهداشت فردی را نیز رعایت کنند.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: عمان شرایط خوبی دارد و لیگ حرفه‌ای این کشور ۵- ۶ سال است که حرفه‌ای شده است و من کیفیت کافی را در بازیکنان عمان می‌بینم که بتوانند برابر هر تیم قدرتمند در قاره آسیا رقابت کنند. در حال حاضر ما به دنبال این هستیم شناخت بیشتری از بازیکنان پیدا کنیم و برای رسیدن به مرحله بعد جام جهانی آماده شویم. در این موقع که فوتبال تعطیل است نیز می‌خواهم به کارهای عقب افتاده خودم برسم و کتاب‌های فوتبالی بخوانم و در خانه خواهم بود و بار دیگر از همه مردم می‌خواهم در این امر و مبارزه با کرونا فعال باشند و با ماندن در خانه با آن به رقابت بپردازند. من خوش بین هستم و معتقد هستم با ادامه این راه به موفقیت می‌رسیم.

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1367585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =