تولید هشت هزار خبر در سال ۹۸ در شهرداری قزوین

این تعداد خبر، در این مدت، توسط رسانه‌های شهرداری قزوین شامل پرتال، رادیو شهر، هفته‌نامه پیام شهر، کانال خبر رسانی و روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین تولید و منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین ؛ حسین علیجانی سرپرست اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین گفت: این تعداد خبر، در این مدت، توسط رسانه‌های شهرداری قزوین شامل پرتال، رادیو شهر، هفته‌نامه پیام شهر، کانال خبر رسانی و روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین تولید و منتشر شده است.
وی بیان کرد: در این مدت ۲ هزار و ۳۴۱ خبر در پرتال شهرداری قزوین، ۳ هزار و ۵۰۶ خبر در فضای مجازی، ۳۰۳ خبر در هفته نامه پیام شهر و ۲ هزار و ۱۴۸خبر در رادیو شهر تولید و منتشر شده است.
علیجانی خاطرنشان کرد: حوزه روابط عمومی شهرداری قزوین شامل شهرداری مرکز، ۷ معاونت، ۳ منطقه، ۱۶ سازمان، ۷ حوزه و دهکده طبیعت است.
سرپرست اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قزوین گفت: در این مدت سازمان فرهنگی، ورزشی، اجتماعی با ۳۶۴ خبر، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی با ۱۵۱ خبر، سازمان آتش نشانی با ۱۳۷ خبر و سازمان زیباسازی با ۱۳۶ خبر  در پرتال، بیش ترین همکاری را در این حوزه داشتند.
این مقام مسئول ضمن قدردانی از رسانه ها از انجام رسالت خبری خود و همراهی با مجموعه مدیریت شهری در راستای بهبود خدمت رسانی به شهروندان، خاطرنشان کرد: در سال ۹۸، ۲ هزار و ۹۶۳ خبر از شهرداری قزوین در صدا و سیمای مرکز قزوین منتشر شد که از این تعداد یک هزار و ۵۹۷ خبر در رادیو و یک هزار و ۳۶۶ خبر در سیمای مرکز قزوین بوده است.
وی با بیان این که ۳ هزار و ۱۰۴ خبر شهرداری قزوین در رسانه های مکتوب سراسری و محلی منتشر شده است، ادامه داد: از این تعداد ۲ هزار و ۲۱۸ خبر در خبرگزاری ها، ۳۴۲ خبر در رسانه های سراسری و ۵۴۴ خبر در رسانه های محلی بوده است.
علیجانی با تاکید بر این که صحت و دقت در انتشار اخبار و ایجاد ارتباط موثر با مخاطبان، اولویت اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین است، تصریح کرد: یکی از مهم ترین اهداف سال آینده در حوزه اطلاع رسانی شهری قزوین، ایجاد بستری مناسب تر برای انعکاس صدای شهروندان خواهد بود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1367823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =