۰ نفر
۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
عیدی فولاد مبارکه با کسب جایزه جهانی MIKE

این جایزه که هرساله رقابتی شدید را در سطح ۱۵۰ کشور ایجاد می کند در ۸ محور یکپارچه با پوشش سطوح مختلف سازمان و در سه حوزۀ ساختار، منابع انسانی و ارتباطات و با تمرکز بر ارزش‌آفرینی سازمان مبتنی بر سه مؤلفۀ دانش، نوآوری و سرمایه فکری و در چهار مرحلۀ ارزیابی توسط کمیته بین‌المللی داوران از کشورهای سوئد، آلمان، انگلستان و رومانی انجام گرفته است.

به گزارش نبض بازار ، سال ۹۸ چالشهای زیادی را در عرصه ی تولید شاهد بودیم. از تحریمهای داخلی و خارجی تا افزایش نرخ ارز و مواد اولیه همگی باعث شد تا در بسیاری از کارخانجات صنعتی شاهد کاهش تولید باشیم. تعدیل نیرو اتفاق غم انگیز دیگری بود که به واسطه شرایطی که در آن قرار داشتیم اتفاق افتاد. در این میان مدیران عالی رتبه ی برخی از سازمانها نیز به جای دستگیری از وضعیت موجود با تصمیمات خلق الساعه مدیران تولیدی را به قول فرنگی ها سورپرایز می کردند. این وضعیت البته تا روزهای پایانی سال ۹۸ ادامه داشت.

مسائلی که در تمام روزهای سال ۹۸ شاهد آن بودیم در واقع سرعت گیر رونق تولید نام داشت که هربار به شدت آن اضافه می شد. بمباران هجمه های خارجی و از دست دادن بخش بزرگی از صادرات تنها گوشه ای از سختیهای واحدهای تولیدی بود. تحریم البته زمانی اثرگذاری خود را بیشتر نشان داد که در ازای همان مقدار صادراتی که صورت می گرفت دریافت پول با اما و اگرهای فراروانی روبرو بود. اما همه ی اینها سبب نشد تا برخی سربازان تولیدی از تلاش نا امید شوند. فولاد مبارکه که پایان بهمن ماه ۹۸ موفق به فروش ۳۷.۰۰۰ میلیارد تومانی شده بود و در واحد جدید نورد گرم به همت مهندس عظیمیان و تیمش اجرایی شد در آخرین روزهای سال جاری نیز با خبر خوبی عیدی مناسبی به جهادگران تولیدی داد و باعث شد که علیرغم همه ی سختی های که در سال جاری وجود داشت کمی از خستگی ها کم شود. کسب جایزه جهانی MIKE به همت همه ی تلاشهای دسته جمعی مجموعه ی فولاد کار بسیار بزرگی بود.

این جایزه که هرساله رقابتی شدید را در سطح ۱۵۰ کشور ایجاد می کند در ۸ محور یکپارچه با پوشش سطوح مختلف سازمان و در سه حوزۀ ساختار، منابع انسانی و ارتباطات و با تمرکز بر ارزش‌آفرینی سازمان مبتنی بر سه مؤلفۀ دانش، نوآوری و سرمایه فکری و در چهار مرحلۀ ارزیابی توسط کمیته بین‌المللی داوران از کشورهای سوئد، آلمان، انگلستان و رومانی انجام گرفته است.

جایزه ی جهانی MIKE در سال ۲۰۱۹ به  Cinopec از کشور چین بزرگ‌ترین شرکت پالایش نفت، گاز و پتروشیمی جهان Ernst & Young  از کشور انگلستان یکی از ۴ شرکت بزرگ خدمات حرفه‌ای مالی و حسابداری جهان Tata chemicals  از کشور هند عضو گروه TATA و از بزرگ‌ترین شرکت‌های شیمیایی جهان و Cognizant از کشور آمریکا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری اطلاعات دنیا رسیده بود.  

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1368189