۰ نفر
۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
وضعیت مراکز بهزیستی اصفهان مناسب است

دبیر کارگروه کرونای بهزیستی استان اصفهان گفت: تا این لحظه موردی مشکوک یا مثبت از بیماری کرونا در مراکز بهزیستی استان نبوده و گزارشات حاکی از وضعیت مناسب است.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان ؛ پژمان پورشبانان در خصوص وضعیت مراکز بهزیستی استان، اظهار کرد: تا این لحظه موردی مشکوک یا مثبت از بیماری کرونا در مراکز بهزیستی استان نبوده و گزارشات حاکی از وضعیت مناسب است.

وی با بیان اینکه تأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز بهزیستی همچنان ادامه دارد، افزود: مقرر شد اقلام اهدایی شامل ماسک با تعداد ۴۵ هزار عدد از طرف خیران به انبار بهزیستی وارد و برای توزیع آماده شود همچنین شیلدهای محافظ صورت که سفارش داده شده بود وارد انبار بهزیستی شد که بین مراکز توزیع می‌شود.

دبیر کرونای بهزیستی استان اصفهان با اشاره به همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی برای تأمین اقلام بهداشتی و پایش اقدامات، گفت: همه ادارات در حالت آماده باش هستند و بازدیدهای نظارتی از مراکز بهزیستی استان با حفاظت کامل و رعایت همه موارد بهداشتی در حال انجام است و گزارشات رسیده حاکی از مناسب بودن وضعیت مراکز است و همچنان این بازدیدها در استان ادامه دارد و در شهرستان‌ها هم این بازدیدها توسط ادارات در حال پیگیری است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1368242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =