رئیس سازمان لیگ حرفه‌یی درباره نحوه امتیازبندی فوتبال ایران، آماده سازی برای داربی 70 پایتخت و دیگر مسایل فوتبال ایران گفت و گو کرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال ، عزیز محمدی درباره برگزاری بازیهای لیگ برتر تا آخرین روزهای سال گفت:«ما طبق تقویم برنامه تا هفته سی و دوم را اعلام کرده ایم و به دلیل ترافیکی که در بازیهای لیگ برتر و جام حذفی و رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا داریم هیچ تغییری در برنامه نخواهیم داد.»


او درباره ماجرای اعتراض برخی باشگاهها به تعداد توپهای اختصاص یافته، گفت:«برخی باشگاهها توپ نداشتند که سازمان لیگ به آنها توپ هایشان را داد.»


محمدی در باره تمهیدات سازمان لیگ برای داربی گفت:«نشست شورای تامین استان در این باره برگزار شده و همه تمهیدات برای داربی بزرگ پایتخت اندیشیده شده است. بلیت فروشی بازی برای جلوگیری از بازارسیاه صبح روز بازی در ورزشگاه آزادی و بر طبق قیمت های قبلی یعنی 5000 ، 3000 و 2000 تومانی فروخته می شود. البته در نظر داریم که از سال بعد فروش بلیت را اینترنتی کنیم. ضمن اینکه خوشبختانه با تلاش سازمان تربیت بدنی و سازمان صدا وسیما دوربین های عنکبوتی به خوبی نصب شده اند و داربی را به زیبایی روی آنتن می برند.»


رئیس سازمان لیگ در پایان درباره وضعیت امتیاز بندی لیگ برتر فوتبال ایران در آسیا گفت:«ما سال گذشته از 500 امتیاز 340 امتیاز یعنی حدود 68 درصد را گرفتیم و امسال از 800 امتیاز توانستیم 598 امتیاز یعنی 74 درصد امتیازات لازم را بگیریم. در سال گذشته ما پایین تر از استرالیا، چین و امارات بودیم اما امسال بالاتر از این سه کشور قرار گرفته ایم و پس از کره جنوبی که لیگ برترش 15 تیمی است و تازه یک تیم نظامی هم دارد که باید در سال آینده دیگر نظامی نباشد، عربستان 14 تیمی و قطر 12 تیمی در رده چهارم با یک لیگ برتر 18 تیمی قرار گرفته ایم. ما در بخشهای مربوط به زیرساختی ورزشگاهها ، امور تجاری سازی باشگاهها و استاندارهای فنی امتیازهای کمی آوردیم اما در دیگر بخشها امتیازات بسیار خوبی گرفتیم.»

 

151 40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 136858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =