جزئیات محدودیت تردد در برخی از محورهای آذربایجان شرقی

ایسنا نوشت: مدیرکل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: محدودیت تردد خودروها در برخی ازمحورهای استان از پنجم فروردین برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اعمال می‌شود.

اروجعلی علیزاده با اشاره به مصوبات ستاد مقابله با کرونا در استان اظهار کرد: بر اساس تصمیم این ستاد، از روز ۵ فروردین ماه در مسیرهای ملکان - میاندوآب- ارومیه و بالعکس، ارومیه_ تبریز و بالعکس، خوی- جلفا ، خوی - مرند و بالعکس، شبستر- سلماس و بالعکس، سراب - اردبیل و بالعکس، اهر - مشکین شهر و بالعکس، خداآفرین - اصلاندوز و بالعکس، محدودیت تردد اعمال می‌شود.

وی گفت: بر این اساس تیمی متشکل از اداره کل راهداری و ارتش در این اماکن مستقر شده و از تردد خودروهای سواری پلاک غیربومی مگر به شرط ضرورت خودداری خواهد شد. همچنین خودروهای باری که محموله آن‌ها، سوخت و کالای اساسی باشد بعد از کنترل ماموران به سمت مقصد ادامه مسیر خواهند داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، وی تشریح کرد: ممنوعیت مطلق به طور کامل نداریم، چراکه نیازهای اساسی مردم تامین و برخی اقدامات ضروری باید انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به آمار تردد در جاده‌های استان، خاطرنشان کرد: میزان تردد ثبت شده خودروها درجاده‌های استان ازاول تاچهارم فروردین ماه ۲۹۶ هزارو۳۰۰خودرو بوده که کاهش ۶۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1368837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =