جذب سرمایه گذار در سال "جهش تولید"

حمیدرضا خانپور گفت: در سال "جهش تولید" جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی هدف اصلی شهرکهای صنعتی قزوین است در سال گذشته با جذب ۱۰۷سرمایه گذار داخلی و خارجی از استانهای برتر در کشور بودیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛  حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با اعلام این خبر افزود: در سالی که مزین به شعار حمایت از تولید بوده تمامی تلاش در راستای جذب سرمایه گذار در شهرکها و نواحی صنعتی بوده که با برنامه ریزی و مهیا نمودن زیرساختها زمینه جذب ۱۰۷سرمایه گذار داخلی و خارجی در ۲۴۱هکتار از اراضی شهرکها و نواحی صنعتی استان شدیم که نسبت به مشابه سال ۱۳۹۷ رشد یک و نیم برابری داشتیم.
وی افزود: میزان سرمایه گذاری این طرحهای صنعتی که در حال حاضر بیش از نیمی از آنها در مرحله ساخت و ساز می باشند ۱۶هزار میلیارد بوده که با راه اندازی این واحدها زمینه اشتغال چهار هزار و ۵۰ نفر فراهم خواهد شد.
رئیس هئیت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان با اشاره به بیشترین جذب متقاضی سرمایه گذار تصریح کرد: شهرک های صنعتی کاسپین یک و ۲ (آبیک)، لیا، خرمدشت، حیدریه و آراسنج بیشترین میزان جذب سرمایه گذار را در بین شهرک های صنعتی استان در سال گذشته به خود اختصاص داده اند.
خانپور در پایان ضمن حمایت قاطع از شعار سال ابراز امیدواری کرده و اضافه کرد: سیاست شرکت شهرکهای صنعتی قزوین در سالجاری، ارائه مشوقهای جدید و آماده سازی زیرساختها زمینه جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی را فراهم نماییم و بر راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی بهره بردار و طرحهای صنعتی راکد از دیگر اولویتهای این شرکت می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1368900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =