شفر به استقلال رحم کرد

فارس نوشت:سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: سعادتمند با من تماس گرفت و اعلام کرد تصمیم دارد در اولین فرصت با من در امارات برای پرونده موجود در فیفا ملاقات کند.

وینفرد شفر در خصوص اینکه طی روزهای اخیر کسی از باشگاه استقلال با وی تماس گرفته است یا خیر اظهار داشت: بله، آقای سعادتمند که به تازگی به هیات مدیره باشگاه استقلال بازگشته، با من تماس گرفت و اعلام کرد می‌خواهد در اولین فرصت پس از این که شرایط به حالت عادی بازگشت، با من در امارات ملاقات کند تا در مورد پرونده ای که در فیفا وجود دارد، رو در رو گفت و گو کنیم.

وی افزود: من یادم هست که ایشان بر خلاف کسانی که در استقلال مشکلات بسیاری برای تیم، بازیکنان، کادر فنی و هواداران به وجود آوردند، انسان منطقی است. فکر می‌کنم بتوانیم با یکدیگر در این خصوص صحبت کنیم و باید دید بعد از این نشست چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: من برای هواداران استقلال و مردم ایران بهترین آرزوها را دارم. آرزو دارم سعادتمند بهترین تصمیم ها را برای موفقیت استقلال اتخاذ کند و بهترین حمایت ها را داشته باشد. اما مهمتر از این ها، برای همه مردم ایران آرزوی سلامتی دارم. من اخبار جهان را روزانه پیگیری می‌کنم و با دوستانم در سایر کشورها و ایران در ارتباط هستم. این ویروس یک چالش بزرگ است و امیدوارم زودتر به پایان برسد.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1369374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاس IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    0 0
    یه مشت دلال افتادید به جون مردم این مملکت...ایران شده نون دونی واسه مربی های درجه دو و سه دنیا!